Інтерв’ю з золотніком львівських Карпат
04 червня 2012
Золотий сезон - мрія багатьох фанатів по всьому світу. Відвідати всі матчі свого улюбленого клубу - велика честь та повага від друзів і колег в нашій нелегкій справі. Для львів'ян золотий сезон цього року був особливо важким завданням, по-перше через величезні відстані у внутрішньому чемпіонаті, по-друге через кубкові ігри в будні дні, по-третє через єврокубкові матчі. Впоратись з ним в сезоні 2011/2012 вдалось лише одній людині, відомій нам з вами як Енді. До вашої уваги невелика бесіда з ним про те, що довелось пережити за 57 днів на виїзді.

- Скільки всього виїздів пробив за сезон?

19 виїздів = 15 Чемпіонат + 2 Єврокубки + 2 КУ

- Яку відстань проїхав? Найдальший, найближчий виїзди? Може ще якусь статистику цікаву маєш?

Всю Європу – від Дубліна до Луганська, всього в дорозі провів 57 днів.

- Як з роботою, дівчиною, сім’єю?

Без допомоги моїх співробітників мені б цього ніколи не вдалось зробити, хлопці виходили замість мене на зміни по 2, 5, а іноді і 10 днів поспіль. Досить дивно, але дівчина мене досі не покинула :) Також не можу не подякувати своїм друзям-фанатам, які катали зі мною всі ці виїзди, ділилися останньою канапкою і віддавали останній ковток пива.

- На якому з виїздів провів найбільше часу? Двійники-трійники були?

Найдовший виїзд тривав 8 днів - Салоніки-Сімферополь, ще один двійник це - Дублін-Київ – 5 днів.

Якраз з виїздом в Салоніки пов’язано найбільше спогадів в цьому сезоні – клуб виділив літак для вболівальників з обмеженою кількістю місць. Мені, як і багатьом іншим, місця там не вистачило. Весь ранок перед вильотом команди в Грецію провів на роботі зі закордонним паспортом і найнеобхіднішими речами напоготові. Сподівався, що з’являться додаткові місця чи хтось відмовиться їхати. Час минав, а обнадійливих звісток не було. Я мав твердий намір таки катнути цей золотий сезон, тому відпрошуюся з роботи на 15 хв, ловлю таксі і мчу в аеропорт. Вже ні на що не надіявся, але вході зустрічаю технічного директора «Карпат» Тараса Гордієнка, з яким вже був трохи знайомий до того, і Богдана Балуєва, зам. генерального директора клубу. Розказав свою історію і за кілька хвилин вже тримав посадковий квиток на літак і проходив митний контроль. Довелося дзвонити на роботу і попереджати, що мене не буде не 15 хв, а днів 8 щонайменше...

- Зрозуміло, що за 8 місяців не можливо було спланувати все ідеально, аби бути на всіх матчах. Були ще якісь проблеми, що могли поставити під зрив золотий?

Всього могло б навіть не бути, якби накрився перший же виїзд в Маріуполь. Матч був в дуже незручний час, так що прямий поїзд Львів-Маріуполь не встигав навіть на фінальний свисток. А інші варіанти нам не дозволяла розглядати робота. Тому нас четверо їде маріупольським потягом до Дніпропетровська, всю дорогу видзвонюємо дніпрян, які допомогли б з машиною. Нарешті доля посилає нам Магелана, який не шкодуючи ні себе, ні машини просто летить 312 кілометрів по жахливій дорозі до Маріуполя. Ми встигаємо на 52-гу хвилину матчу.

Деколи бувало важко вирватися і на домашній матч. Одного разу втік з весілля і прийшов на стадіон підтримувати улюблену команду в костюмі.

- Скільки грошей витрачено на то все?

Грошей пішло тисяч 13-15 гривень, десь приблизно так.

- Для чого взагалі катав це золото?

Це давно була моя мрія, і чесно кажучи, думав, що нездійсненна. Заради цього треба було 8 місяців планувати життя на основі футбольного календаря.

- Збираєшся пробивати ще золоті сезони?

Виїзди буду катати і надалі, бо зловив себе на думці, що без цього життя собі не уявляю. Чи будуть золоті сезони – час покаже. Головне що пробив хоча б один, бо для Львова це штука непроста.

- Скільки в тебе всього виїздів вже?

В цьому сезоні перетнув позначку "50" і на даний момент їх вже 52.

- Команда, прямо кажучи, цей сезон провела невдало. Варто воно було тих зусиль?

Сезон видався провальним, зате виїзди були такі, що ніколи не забудуться. Це була моя давня мета.

- Ну і під самий кінець, якісь побажання для всіх від тебе

Всім хочу побажати катати виїзди, підтримувати свою команду, старшим ще довго не відходити з руху, молодим брати приклад зі старших і накатати по 250 виїздів, як Міша Ангел.